Księgowość

Prowadzenie ksiąg rachunkowych i uproszczonej księgowości:

  1. Prowadzimy KPiR zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów.
  2. Prowadzimy ewidencję podatkową ryczałtu ewidencjonowanego zgodnie
    z ustawą o zryczałtowanym podatku dochodowym.
  3. Prowadzimy księgi rachunkowe zgodnie z ustawą o rachunkowości.
  4. Kontrolujemy prawidłowość przyjmowanych dokumentów.
  5. Dekretujemy dokumenty księgowe.
  6. Prowadzimy ewidencję VAT.
  7. Przygotowujemy zestawienia, raporty i wydruki zapisów księgowych,
    w tym bilans, rachunek wyników.
  8. Ustalamy wysokość zaliczek na podatek dochodowy CIT i PIT.
  9. Sporządzamy miesięczne i roczne deklaracje (PIT, CIT, VAT) oraz deklaracje
    na podatki lokalne (podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu).
  10. Sporządzamy sprawozdania GUS z zakresu finansowo-księgowego.
  11. Prowadzimy ewidencję środków trwałych oraz planów amortyzacji.
  12. Sporządzamy roczne sprawozdania finansowe zgodnie z ustawą o rachunkowości,
    tj. wprowadzenie do sprawozdania finansowego, bilans, rachunek zysków i strat
    informację dodatkową oraz sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych,
    zestawienie zmian w kapitale własnym.

Zobacz kalkulator usług